Såååå... ehm...jaaa

Är hemma. Vart annars? Har varit hemma hela dagen. Vilket kanske inte är så vist av mig när jag tänker på allt jag måste göra. Men nej, istället har jag kollat på samma avsnitt av Greek tre gånger bra för att lyssna på en låt och så har jag också hunnit med att göra en stop motion video. Förutom det har jag druckit fyra koppar te, ätit soppa, knaprat ipren, hostat blod och snytit mig. Ska till skolan imorgon. Det här är inte roligt längre. Fick dock hem gitarren idag. Något bra med dagen. It's soooo pretty.

Här är iallafall låten + min videoooo. PEACE. Hahaha. Min förkylning har gjort mig efterbliven...




The Tees/Stop Motion from Josefine Liten on Vimeo.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fyfaan vad bra du är! shit..=) <3

2009-02-04 @ 08:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback