marathonfika

Klev upp halv nio eftersom jag inte ville känna mig värdelös/skollös/arbetslös. Har dock för mig att mamma kom och tog farväl tidigare i morse, men det är lite luddigt. Kan ju däremot intyga att jag inte gjort något av värde de senaste två timmarna så det känns lite som slöseri med tid. Speciellt när jag sov dåligt i natt.

Nu tänkte jag i allafall bosätta mig nere på Waynes ett tag. Marathonfika var det. Min kära vän Andy1337 kommer snart. Sedan kommer underbara Marielle ikväll, vem vet jag kanske är kvar där nere tills dess? Vickis skulle också dyka upp. Någon som vill bidra med sin tid? Anna? Jag borde ringa henne. Om jag börjar nu kanske jag kan sitta i åtta timmar. Det lär ju vara något slags världsrekord. Ska googla... hmm, fanns inget. Hittade dock en sån där sjukt snygg hemsida från 1998 med blinkande gifs och blåa länkar. Ah nostalgi.

Hah! Kollade precis mitt konto. Ena dagen insättningar av Darth Maul och The Force. Andra dagen rånad på hela beloppet av underbara Telia/Halebop. Awesome...

Annars då? Imorgon åker jag. Det kommer ta mig cirka 10 timmar att ta mig från Sundsvall till London. Känns sådär. Ska försöka sova eftersom Vivien ville ta en "liten pubkväll" när jag kom dit. Hah! Det kommer ju gå bra.

Nu ska jag bege mig. Kanske lämnar av ett hejdå inlägg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback