long time no see

Tre dagar kvar i förorten. Det har varit ett mycket lärorikt sommarjobb måste jag säga. Funderar bland annat på att lära mig somaliska. Bara för kul skull liksom. Peace & Love var också fint. Insåg att jag borde lyssna på Sugarplum  och Patti Smith igen och lite Jay Z sådär sporadiskt ibland. Dessutom så berättade jag för stopmakingme vad jag tyckte om hans gig på Twitter. Väldigt trevlig ung man den där. Haha.

Annars då? Har städat rummet. Fyllde en svart sopsäck till bristningsgränsen. Samlade också ihop lite New Me grejer som ska ner till Hufvudstaden snarast möjligt. Ska försöka fixa prislista och sådant imorgon innan jag drar ner på stada och äter med Andy1337 och folk.
Sjukt pepp för Motoboy på torsdag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback