before i fall to pieces

Beskriver min modesyn i en enda bild som en del av arbetsproverna till Beckmans. Hjälp mig? Någon? Känns så otroligt uppenbart att använda en bild associerad till Alexander McQueen men samtidigt så har jag just nu inget bättre att komma med.

På ett sätt känns det lite kul, som en utmaning, att göra det här, men samtidigt inser jag hur mycket jag ligger i underläge. Ingen arbetslivserfarenhet, ingen riktig utbildning. Jag är Bambi på hal is.

Insåg också idag att jag kommer missa studentfotograferingen vilket suger hårt som fan. Visst, London kommer bli härligt men gaaah, varför just då? Tärt. Imorgon ska jag hur som haver, på tal om ingenting, på Pipeline med Uttras och se Johan Brännström. Det kommer bli grymt. Får se om jag tar mig dit på lördag också. Var ju istider sen jag var där sist.

Nu väntar jag bara på att fru Anka ska komma hit, sen blir det Disney-kväll med henne och juden. Finfint.

Dagens kommentar; you look like you're being hung upside down!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback