Dagens låt

Än en gång, tack vare Marielle, så lyssnar jag nu på Hope Sandoval & The Warm Inventions. "Suzanne" har gått på repeat uppe på taket. Döskön att sitta och filosofera till. Funderar på att kliva upp tidigt imorgon, fixa lite kaffe och sedan sätta mig där uppe. Oberoende av vädret. Måste ju leva upp till mitt nyförvärvda smeknamn, Snobben. 

Har jobbat lite på balklänningen ikväll, har bestämt hur ryggen ska vara så jag ska försöka göra klart den nästa vecka. Är så sjukt less på den att jag vill gräva ner mig någonstans.


Annrs då? Imorgonkväll är jag bokad för musikkväll uppe på Skvadern. Kommer bli trevligt. Har inte riktigt fattat att det är sista vardagen den här veckan, helt stört ju! Jag åker till London nästa helg! G-a-l-e-t!

Nu ska jag ta ut odjuret på en promenad.


Ps. Jag var och ändrade layouten hos Annie. Spring iväg och checka mitt mästerverk!

Kommentarer
Postat av: marielle

hahaha, jag kom på nu, det var ju fan inte paolo nutini emil va lik, james morrison var det jag tänkte på, nu plinga det till i huvudet. kul att du gillar hope btw.

Postat av: J

Mari: Ja faktiskt! Undra om man kan hitta hans låtar någonstans. Ska ta och leta :)

2010-05-14 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback