finding neverland

åkte till tandläkaren igår morse  bara för att få höra "nej men det här ser ju fint ut, så du kan ju gå hem". Vilket iförsig var skönt. Gick till skolan för att leka lite lågstadie på svenskan och sedan, som vanligt, inte göra något vettigt på naturen. Hade lite dansträning men klassen och byggde ihop sista delen av dansen. Kommer bli helt underbart haha.

Var hem och bytte om och sedan bar det av till Skvadern med Marielle. Såg Heartsick Groans, Emil Öhlén m "band" och Harleqeen. Gillade alla tre förutom kanske att den sistnämnda inte riktigt spelade för rätt forum. Vandrade sedan hemåt, åt en snabbmiddag då det ringde på dörren och en heltfrämmade person säger "skaru med eller?" först känner jag mig heeelt lost sen ser jag Carro, O och L i bilen. Skyndar på med kläder och åker ut till Eve för "klassfest". Nyktert och fint. Gud vad irriterande man är på fyllan. Helt galet. Slog Andreas på sänka skepp och alla andra spel vi spelade och sedan åkte vi in till stan igen. Satt på Svenssons, träffade lite folk. Tog med oss Ida på filmkväll, Finding Neverland, som var väldigt väldigt bra. Fast Ida somnade så hon kan tyvärr inte säga så mycket haha. Var i säng vid två- eller tretiden.

Ikväll blir det middag hemma. Sara och Jesper kommer på besök från Norrnorrland. Ska försöka göra klart lite arbetsprover innan dess. Insåg att de ska skickas in i slutet av nästa vecka. Lite panik.

Imorgon får jag se vad som händer, ska på stan med mor en sväng. Är fri resten av dagen om någon känner för att hänga, samma sak lördag. På söndag så ska vi skösätta båten. Pappa är som en treåring på julafton så jag blir nog tvungen att segla in den till stan med honom. Jag klagar dock inte. Bara det blir okej väder.


Ha en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: vickis

Älskar verkligen finding neverland, sjukt fin film.

Postat av: J

Vickis: Aa den var döfin :)

2010-05-14 @ 23:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback