for weeks and weeks

Såg Peter Pan igår. För att följa i onsdagens anda.

Var på stan med mor idag, köpte det sista till balklänningen, kollade på smycken och åt lunch med Marielle. Mycket trevligt. Var också och lämnade in mitt cv, så nu är det bara att hålla tummarna!

Nu ska jag försöka göra klart ett av arbetsproverna för känner jag mig själv rätt så kommer jag vilket fall som helst sitta på golvet på torsdag med 2 liter kaffe i blodet och gråta som ett barn eftersom jag inte är klar.

Känns inte som jag kommer kunna koppla av förrän det här är klart och därför kan jag inte heller se fram emot London heller. Lär väl inse på fredagmorgon att jag är påväg. Ah well. Får se hur det här slutar.


Lugnar nerverna med John Frusciante – Song To The Siren


ps. min kusin är grym, just sayin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback