leave the scene behind

Lyssnar på The Wave Pictures tack vare Marielle. Det är hennes blogg man kikar in på för att få de bästa spellistorna och skönaste musik lixxxxom. http://believeinyesterday.blogg.se för er som är intresserade.

Läser lite om valet gör jag också, nu när man har lite tid över. Snabbguider på alla partier, alla vallöften mm finns att läsa om på DN.se. Trodde jag var helt lost men en del verkar jag ha snappat upp ändå. Mamma kan vara stolt.

Nej man kanske skulle ta fixa en kopp te och fortsätta med lite ofärdiga skisser som bara ligger och skräpar? Tror jag gör det.

Tack o hej

Otroligt viktig update: Jag råkade precis peta mig i näsan så hårt att jag började blöda näsblod. Mamma, du behöver inte vara stolt över mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback