trehundrasextiofem och lite till

det är ungefär så många dagar det var sedan jag skrev här sist. Trehundra-någonting dagar och jag har ingen aning vad som har hänt på den tiden. Väldigt mycket borde nog räknas till en underdrift.

Kränger kläder på internet. Målar en klänning vid köksbordet. Köper biljett till Leeds för galna summor. Föreläser för Liberala kvinnor och riksdagsmän. Lyssnar på folkets spellistor på Spotify. Söker jobb. Läser Kafka på svenskan. Konstigt nog känner jag mig som en insekt.

Och, som om det inte vore nog, så lämnade jag in naturuppgiften till Benke Boy först. Alltså helt först. Före ALLA andra. Har hört att det är bra att visa framfötterna så det var precis vad jag gjorde. En månad innan studenten. Men som någon vis person troligen redan har sagt, det är aldrig för sent att visa hur bra man är!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på
detta för att förbereda mig inför augusti, men först och främst, morgondagen. Dagens fråga; ska jag verkligen forsätta med det här?


Kommentarer
Postat av: carro, enda åsikten du behöver

Klart som fan du ska!



ps. jag kom tvåa (naturen)

2010-05-04 @ 00:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback