DJ, Ease My Mind

Bra dag. Uppe tidigt för att städet kom och, ja, städade. Kände mig i vägen som vanligt så jag tog en dusch, åt frukost och tog jag mitt pick å pack med mig ner till Evolet där jag studerade med min kära vän Anna. Evolet som förövrigt nu heter PIZZA HOUSE. Med en lika tacky skylt som namnet anger.

Efter det besökte jag Purple där Sara gjorde ett (som vanligt) underbart jobb med att få mig att se ut som en människa igen. Tog 3 cm på längden och fick bort det mesta av det slitna. Success! (Och några hundringar fattigare...)

Eftermiddagen spenderades först med en fika på Barista och sedan med att hänga en stund i hamnen. Nu på kvällen har däremot jag och Utter varit kreativa. Har målat lite och lyssnat på Annika Norlins sköna musik. Dvs inte hennes egna utan den hon valt att spela på P3.

Bland annat Niki & The Dove – DJ, Ease My Mind som jag nu har spelat ett antal gånger för mig själv.

(PS. Tack för fina kommentarer till Magda och Marielle <3 DS.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback