jag dör lite

Om Carro säger att jag ska fortsätta så gör jag väl det. Inget att skämta om. Hon var ju trots allt tvåa att lämna in uppgifterna till Benke.

MTV spelade precis Fireflies. Varje gång det händer dör jag lite på insidan. Hipstern i mig känner för att lägga sig på vägen med förhoppningen om att en cirkuskaravan är på intåg. Detta gör jag självklart inte, istället har jag bestämt mig för att sluta lyssna på artisten i fråga. Detta är inte alltid mitt första val, men just den här gången kändes det rätt eftersom Adam Young är en cynisk homohatare. End of story.

Åh nu kom Com Hem reklamen! Jag blir alltid lika glad när jag hör de första sekunderna, men sedan inser jag att jag har hört den ohälsosamt många gånger vilket gör mig lite illamående. Och nu sitter den fast. Damn. När du vill, precis när du vill...

Ska iväg till sjukhuset snart för att kolla om mitt blod är värdigt att doneras. Förövrigt så fick jag veta att Andrea var mest arisk i sin klass i nian. De fick mäta skallen på lektionstid. Kan någon snälla säga att det inte är lagligt? Hur som helst, efter sjukhuset blir det skolan för lite Kafka och efter det ska jag iväg och köra bil. Så se det här som en varning. Håll er inomhus för allas säkerhet.

Och grattis till Söt-Evelina på födelsedagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback