varför gör jag detta

Gårdagen var trevlig. Hämtade upp lite kläder hos min faster. Min farmors syster var sömmerska och sydde så gott som alla sina kläder själv. Kan ju visa upp dom någon dag kanske. Helt galna klänningar och en kavaj/jacka som jag hade på mig igårkväll. Fick sedan stressa lite för att hinna bort till Marielle innan Pipeline för en 15 min förfest med The Kinks och fransk house.

Resten av kvällen var ungefär som vi hade tänkt oss, en del var bra, andra mindre. Måste tillägga att jag aldrig varit riktigt såld på Confussions. Blev en liten runda till Irish, Up the Chimneys replokal, som förövrigt är en sanitär olägenhet med ett Auschwitz för cyklar, Village People och Nils Karlsson Pyssling, och sedan ner på Allstar. Blev en rätt så tidig kväll. Var hemma vid två-tiden. Men det kanske var bäst så.


Eftersom jag lovat, här är en låt, texten är inte ok, jag är ingen sångare och förkyld osv, men aja,



Kommentarer
Postat av: vickis

Varför har jag gått i tre år utan att veta att min kompis var en riktig superstar. Skitbra! <3

Postat av: Marielle

Ja, du gjorde som jag sa!! Underbart, blir så glad i själen. Min dag har varit piss och du återuppbyggde mig. Nu kan jag sova gott. Tack Josse. Tack!

2010-05-09 @ 22:37:12
URL: http://believeinyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback