Tagga tåg

Jag försöker uppskatta SJ. Se det ljusa med att färdas genom ett böljande landskap så här på hösten. Men icke. Här börjar min livs resa (förhoppningvis) och de ger mig stolsnummer 13. Är egentligen inte vidskeplig, men come on, det här är ju inte okej! Sedan tycker jag att jag är värd 30 minuters internetanvändande. Tänker länge och väl om det är värt 50 spänn. Jomen visst. Såklart. Men det är det ju inte, speciellt inte när vårt gamla modem från 99 skulle kunnat koppla up mig snabbare. Två kr... fem kr... Det kostade mig fem kronor att bara komma till Facebooks startsida. Jag har blivit rånad.

Glömde tandborsten gjorde jag också. Något fail. Men det här ska nog gå bra ändå ska vi se! Andy och Juden har sagt att de ska vinka åt mig i Uppsala. Jag ska försöka att inte gråta. Börjar ju fan tagga av och bli blödig på gamla dagar. Jobbigt ju.

Hör av mig senare, ska lyssna på lite Meditation Spa och tänka på Magda Bertz Wågström nu.

Kommentarer
Postat av: magda

<3<3<3<3

2010-10-05 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback