Josse testar

Ok så gårdagen var mycket bra. Blev något sent kanske. Hemma vid halv 4. Uppe vid sju för att sjösätta båten och köra in den till stan. Men det funkade bra. Såg dock ut som om jag hade spenderat mer tid i vattnet än i båten pga en trevlig regnskur.

Och så till rubriken, gårdagens test var, damdadaaah, flipflops på krogen. Kanske inte fem av fem direkt. Dock så funderar jag starkt på att sluta med högklackat för på fyllan ser man inte klok ut. True facts. Kommer däremot fortsätta ha det när jag är med Anna för annars ser jag ut som en dvärg.

Funderar på att gå på modevisning på skvadern vid tre, men just nu lutar det åt att stanna hemma. Lyssna på lite skön musik och verkligen göra klart några arbetsprover.

PS. Varför har jag fortfarande en lysande glowstick runt armen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback