ny dag, nya tag

Blev en lagom kväll igår. Jag och Anna hade en grymt kul utgång! Träffade bla Veppa som det är synd om, Olle som tycker att Anna borde tugga ur innan hon pratar och lite andra sköna peeps. Trevligt med lite indie på dansgolvet också. Inser inte förrän efteråt hur ful man måste ha varit skrikandes till Kom igen Lena och allt var det nu var. Men kul var det verkligen.


Idag blev det en sväng på stan där Anna blev tvungen att köpa ett par skor till mig, ett par flipflops i stlk 34 på barnavdelningen, eftersom jag fick sjuka skavsår av mina skor. Får egentligen skylla mig själv. Dummast var ändå att jag tyckte jag var smart som valde ett par barnskor eftersom det är billigare, aaa jo visst, finns skor för samma pris på damavdelning som inte har rosa stjärnor.....


Nu sitter jag och väntar på att Anna ska bli klar hos hästen så vi kan bege oss ut till Andrea för grillning. Men jag klagar inte, jag har en gt och spotify så jag klarar mig ett tag till.


Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback