Varje år

Varje år, runt den här tiden så ångrar jag, iallafall litegrann, att jag inte går estet musik. Men det är väl det vårshowen är till för. Att bevisa för omvärlden att esteter (en del, räknar inte med ettorna) är lite bättre än alla andra. På det dom kan iaf. Och enligt mig är musik alltid viktigare än t ex diverse bollsporter. Hur som haver, här är mitt favorit "nummer" från ikväll. And btw, mina glasögon har varit på scenen ikväll så jag är lite delaktig ändå.


The Show Must Go On from José Liten on Vimeo.

Förövrigt? Sålde gitarren idag. Huset känns ovanligt tomt och konstigt. Ska gå på Musikbörsen och köpa en ny imorgon. Oh yes. Jag har troligen fått halsfluss också. Fun and games.

Nu ska jag kolla på Gnarls Barkley live från Roskilde och dricka te.

Go'kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback