60 min effektivitet

Jag har gjort mycket idag. Eller i alla fall i en timme mellan klockan 12 och 13. Jag lämnade in film på fotoaffärn. Detta betyder att vi förhoppningsvis snart kommer se bilderna på mig och Andrea dagen efter studenten! Längtar! Eller hmm, blandade känslor om det där om jag ska vara ärlig.


Sedan var jag på Affären och köpte en klänning. Trodde den skulle kosta 250, men icke, 50 svenska kronor var allt jag behövde ge. Lär lägga ut före- och efter- bild någon dag eftersom den ska göras om. Just nu ser jag mest ut som en rysk farmor i den. Stereotypiskt sett. Inte rasistiskt.


Efter detta gick jag och sökte jobb, växlade pengar på forex och kollade lite på inflyttningspresenter. När jag kom hem fick jag veta att jag blivit antagen till kursen på Mittuniversitet! Såå glad! Fast att boklistan är på flera tusen siiidooor! Hur som helst så fick jag med glädje maila Arbetsförmedlingen och säga att jag inte vill leka med dom mer! Så glad! Har också kontaktat csn om studiebidrag, pratat med Christina om Leeds mm.


Jämfört med igår har idag varit rena himmelriket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback