äntligen påväg

Kopplade Twitter till Facebook. Fortfarande lite osäker om det är en bra idé eller inte. Har inte bestämt mig för engelska eller svenska heller. Blir nog någon slags hybrid. Hoppas mamma förstår något av det.

Klockan två går tåget ner till Stockholm. Klockan elva går flyget till London. Klockan åtta imorgonbitti går bussen till Leeds. Jag tror det är dags att inse att jag kommer börja samtala med mig själv. Jobbigt läge.

Tills dess ska jag tillbringa mina sista timmar i denna stad med att duscha, borsta tänderna, kontrollera väskans mått och vikt än en gång, träffa Marielle och kika in på Hedbergska med Andy. Uttagning till föreningarna är idag och dom små liven vet ingenting. Kommer vara ett jävla kaos här hemma när jag kommer tillbaka nästa vecka kan jag ju lova.

To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback