glaaad

Om nästan 20 dagar ska jag till leeds. Jag kanske har börjat packa. Vilket inte visade sig vara så tokigt som det låter eftersom jag inte hittade mitt pass till en början. men faran är över. Har jobbat på marcus Darth Maul kostym idag. (lekte kanske lite Darth Vader också, fast såg nog mest ut som Gollum pga längden på "manteln"). Dessutom fixade jag nyss en header till min kära syster. Varsågod? Gjorde också en annan bild som inte alls blev som jag tänkt mig, men bra ändå tror jag. Vad tycks?


Annars så har jag och Andreas insett att arbestförmedlingen troligtvis är det mest otrevliga, nedstämda (valfritt negativt ord passar in här) platsen på jorden. Har som mål att skaffa mig ett jobb innan den 20:e så jag slipper deras förbannade möten.

Kommentarer
Postat av: Marielle

du ska inte behøva gå på svenska sura, æckliga, otrevliga svenska arbetsførmedlingen før du ska komma hit och gå på glada, fræasha och mycket trevliga arbetsførmedlingen hær! så det så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback