älskar älskar älskar nya spotify

Titta vad jag inte skulle ha hört om inte nya spotify hade funnits Home - Edward Sharpe and The Magnetic Zeros. Sitter nu och lyssnar igenom hela albumet för det är braaah.

Kom på att jag glömde att säga att jag inte är värdig att dela med mig av mitt blod. För mycket dödliga sjukdomar? Nej, om det ändå vore så väl. Jag har dåliga vener. Jag  undrar om det påverkar mitt vardagsliv på något sätt? Satt hursomhelst uppe på sjukhuset, som förövrigt scare the shit out of me eftersom det är helt jävla öde, i en halvtimme och fyllde i blanketter. "Ja och sen ska vi kolla om du överhuvudtaget kan ge blod." Varför börjar man inte med det? Dålig stil tycker jag.

Nu ska jag ta och fortsätta med arbetsproverna, krafsa ihop lite lunch och sedan bege mig till skolan för dagens första och sista lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback