smile for me my love

Sjukt trevlig kväll. Johan var grym, hade inte förväntat mig annat. Träffade trevligt folk och hade diskussioner om framtiden och fördelarna med fallskärmshopp. Och så har man fått planer inför helgen också. Se där, vilken tur man kan ha!

Nu sitter jag och försök fixa en melodi på en halv låt jag knåpade ihop för någon natt sedan. Hittade texten i mina utkast på mobilen i morse. Kanske blir en hit, vem vet? Haha. Inte för att någon lär höra den någonsin, men men.

Imorgon blir det till att kliva upp i tid. Första lektionen vid tre men städet kommer redan 8 så då är det bara att utrymma lokalen.

Här är en till bild från rullen jag framkallade för ett tag sedan (samma som i förra inlägget),

längtar inte tillbaka, inte det minsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback